Boros csirkefilé juhsajttal, csavart tésztával és ecetes paprikával

2012. május 31., csütörtök · Posted in ,



Hozzávalók:
  • 1 kicsontozott, filézett csirkemell,
  • 3 közepes hagyma,
  • 3 dl fehérbor,
  • 1 ek liszt,
  • sajt (én juhsajtot használtam),
  • csavart tészta,
  • savanyúság.
A csirkemellet megmostam, kissé kipotyoltam, sóztam és borsóztam. Egy serpenyőbe kevés olajat forrósítottam, üvegesre pároltam benne az apróra vágott hagymát, hozzáadtam a kanál lisztet és elkavartam. Felöntöttem a borral és felforraltam. Egy lapos jénaiba kevés olajat csorgattam, belehelyeztem a csirkefiléket, ráöntöttem a hagymás, boros szószt, majd ráhelyeztem a sajtszeleteket. Ráhelyeztem a fedőt és sütőbe toltam. Addig sütöttem, amíg a hús megpuhult. Ekkor levettem róla a fedőt, és hagytam megpirulni. Csavart tésztával és cetes paprikával tálaltam.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
martinelli. Üzemeltető: Blogger.